2015年7月6日 星期一

威靈頓牛柳


 
每次有朋友來食飯,都必叫我做呢個牛柳^^
因為真係好好食,完全出得廳堂架!
我已經整過好多次, 最好食係一定要用牛柳,
因為焗完肉質仍然好嫩好Juicy!
一班朋友食係最開心^^

 


材料:

牛柳1條

巴馬火腿6~8片

大啡菇4個或磨菇10粒

急凍酥皮1.5塊




1. 首先牛柳用海鹽,黑椒,橄欖油醃半小時或以上




2. 趁呢個時候可以打碎啲磨菇,不用落油和調味,用中火炒到磨菇完全收乾水份!
(好重要:如果磨菇炒得唔夠乾,焗完出來就好多水份,會令酥皮濕哂唔好食!) 

3. 用中火煎香牛柳一至兩成熟,大約30秒就要轉另一面煎

4. 煎好就係牛柳搽上薄薄的芥苿醬 (法式或美式都可以)
**如果有小朋友會食,我就唔會搽芥茉醬^^



****呢個方法我覺得容易上手****





5. 最底層先放酥皮,連埋本身酥皮痴住果張膠紙係最底

  
6. 上面放巴馬火腿,係火腿上面舖一層磨菇,再放上牛柳

7. 牛柳上面再舖磨菇,略為壓實




8. 再舖上火腿  (當然要視乎牛柳粗幼或大小而決定放幾多配料)




9. 跟住就卷埋一齊,唔好有漏洞,迫返啲空氣出來,利用酥皮果張膠紙卷實少少,
跟住撕走膠紙,用保鮮紙包實,包好,放入雪櫃15~30分鐘

10. 預熱焗爐200度8分鐘,入爐用180度焗到酥皮金黃色就可以啦!

  

**酥皮好快就能夠解凍,只要預先係卷前10分鐘攞出來用就可以,
因為解凍太耐就會變得太軟,就會好難卷

**如果酥皮多左出來,可以切返出來放回冰箱,只要切出需要嘅份量就夠

**其實卷酥皮唔需要好靚,因為焗出來後都唔會察覺!最重要係卷得實


**網上有啲食譜會教用蛋汁搽個邊來痴實塊皮,或者搽上酥皮表面等焗出來靚啲
但我冇落蛋,因為唔想因為少少位置就要打一隻蛋^^
 

**巴馬火腿盡量買啲冇咁咸,如果真係太咸,咁醃牛柳時唔好放鹽
 

**巴馬火腿都盡量買啲軟身少少,咁就會容易卷

**如果想食生啲,煎牛柳果時唔好煎太耐,焗果時用轉用160度


沒有留言:

張貼留言