2015年7月2日 星期四

香煎咸蛋蠔仔餅


平時出街食飯,我老闆最鐘意叫蠔餅,
雖然我都好鐘意食,但好多時第二日都會肚痛 ><"
既然你咁想食.....今晚就蠔比你啦!
加左自家製嘅咸蛋,另有一份咸香嘅味道,超正呀!

***蠔仔去腥有辦法:記住唔好預先出水,因為會失去左果份鮮味,
只要用鮮奶浸一陣,鮮奶亦會令蠔更乾淨架!
(可以用啲過左期嘅奶,只要未變酸就可以用)

  
(整到兩底)
材料:
蠔仔一份 (街市一兜20蚊,盡量揀啲細粒啲)
咸蛋1隻
莞茜2棵
蔥2棵
雞蛋1隻
鴨蛋2隻
(番薯粉4湯匙+熱水3湯匙)
鮮奶半杯

調味:
胡椒粉少少
糖1茶匙
麻油2茶匙


1. 預先蒸熟咸蛋,我放入飯煲同飯一齊煮^^

2. 先將蠔仔加少少幼鹽用水清洗一次,續粒咁清走雜物或殼碎,倒走鹽水
3. 生粉2湯匙灑入蠔中,用手輕輕搓勻,清潔乾淨,
再重覆呢個步驟多一次,直至搓出來嘅水唔再有灰色


 

4. 洗走生粉水,將蠔浸入鮮奶中去除腥味,大約半小時攞起,用水略為沖洗即可


5. 莞茜,蔥,咸蛋切粒

6. 蛋打勻後,加入調味,蠔,莞茜,蔥,咸蛋

7. 番薯粉和熱水溝勻後,用筲箕隔去粉入面嘅渣 
(因為番薯粉會有啲雜質!)  

8.加入蛋漿一齊搞勻
 

9. 油落鑊, 倒入蛋漿,盡量將材料舖得均勻啲,蠔仔就會易熟啲,
中火煎到一邊金黃色,就反轉另一邊,煎呢邊就一定要煎到全熟,
小火煎,用筷子篤下啲蠔實左未,如實左就轉中火,
用鑊鏟壓下蠔餅有冇液體流出來,如果冇即係熟啦,就可以上碟啦!

**配魚露+辣椒醬,趁熱食啦!**



**如買返來未即時食,就先放雪櫃,食前先攞出來清洗

**我用平底鑊煎,因為蠔餅太大好難反轉,我煎好一邊後,
先過落大碟上,再反轉落返煎pan上面,我冇拋鑊嘅能力,
唯有靠呢啲小技巧啦!再唔係可以煎細塊啲,分幾次煎
 

**蛋漿每次落鑊前都要搞勻,因為番薯粉會沈澱
 

**每人嘅火喉和蠔仔大小都不一樣,所以一定自行測試熟左未先好呀!





沒有留言:

張貼留言