2015年8月1日 星期六

酸梅麵豉茶樹菇蒸排骨


上星期睇到Gigi姐嘅節目整左呢個排骨,
我先醒起我有包茶樹菇,係朋友由雲南帶比我嘅手信,
好香,平時都唔捨得食 😁 
酸梅麵豉排骨就成日食,但第一次加入茶樹菇,
真係好好食呀!

PS:我4月時醃左嘅酸梅真係超好食,下年要大量製造先得呀 




材料:排骨約30蚊,乾茶樹菇少少,辣椒1隻

醃料:生粉1湯匙,鹽1茶匙,胡椒粉少少,糖2茶匙,麻油2茶匙

汁料:酸梅2粒,酸梅浸水1湯匙,麵豉醬2湯匙,蠔油1湯匙,茄汁1湯匙,生油少少,豉油2茶匙


1. 排骨洗乾淨後,用醃料醃大約半小時或以上

2. 茶樹菇清洗乾淨,再用水浸軟,浸軟後切走比較硬身嘅菇椗,如果太長就切半

3. 酸梅起核,將梅肉切碎

4. 用茶樹菇嘅浸水2湯匙,將汁料,排骨,茶樹菇撈勻,上面放辣椒碎 (記住排骨唔好重疊,要平均舖好係碟上)

5. 水滾後,放入去隔水蒸20分鐘,咁就可以啦!




**排骨買啲帶有白色軟骨位,會林啲滑啲

**醃肉時落少少生粉,令肉質滑啲

**酸梅浸水要自行試味,如果係買現成酸梅,浸水會比較咸,建議唔好落,如果浸水有酸甜味道先可以落

**我買嘅麵豉醬甜多咸少,所以我會加少少豉油比返個咸味佢 (👉平時我醃肉或做汁,都會撈好配料,試左味先放落啲生肉度 ^^ 哈哈!好穩陣!)

**蒸嘅時候唔好經常打開個蓋,咁樣啲倒汗水會流落去碟排骨度,就會變得水汪汪,同埋好易蒸得唔夠熟

**蒸好後,最好就即時打開蓋上枱食,唔好放係個鑊或電飯煲太耐,啲肉會老左同埋啲蒸氣會滴落啲排骨度


**蒸嘅時間大約20分鐘,但如果由雪櫃攞出來,就最好預先室溫啦

沒有留言:

張貼留言