2015年8月1日 星期六

紅醬 (番茄醬料)

為左我啲意粉BB,今早就專登做左個紅醬來配合佢,
亦係兩個仔至愛嘅茄汁添 😍😍 巧味道!

材料:番茄6個,蒜頭6粒,洋蔥1個,羅勒葉10片,百里香1茶匙,橄欖油3湯匙,茄膏3湯匙

調味:鹽,糖


1. 係番茄皮上面茄界十字,放入滾水中烚3分鐘,咁就會容易撕走個皮,去除中間嘅核,放入攪拌機打碎,備用

2. 洋蔥和蒜頭用攪拌機打碎,備用

3. 羅勒洗乾淨,抹乾水份,切碎

4. 落油炒香洋蔥和蒜頭,至金黃色

5. 放入番茄,茄膏和百里香,炒至出味

6. 最後放入羅勒和調味就可以啦

7. 待涼後,放入雪櫃保存好,最好係一星期內食完,或可以係煮果時加入少少檸檬汁,咁樣就可以放耐少少



**因為我想個醬滑啲,我就全部都用攪拌機打碎,因為小朋友唔太鐘意食到洋蔥,咁樣佢地就食左都唔知道!哈哈哈

**紅醬可以用來做Pizza,意粉,雜菜湯都可以加啲,每次做多少少,肯定好快就食哂

**如果鐘意食辣,可以加隻辣椒

**調味時唔好放得太多鹽,大約1茶匙就好,因為放得太多鹽會令番茄出水,咁個味道就變淡左,只係放少少鹽來提味就可以

**羅勒我用左新鮮,會比較香好多,而百里香我就落乾香草百里香


沒有留言:

張貼留言