2019年2月13日 星期三

泰式香茅雞翼

呢款雞翼實在太吸引啦😍 我相信身體係最誠實,廚房外嘅人不停叫"好香呀好香呀",仲要入來偷食😅🍗 佢地已經唔可以再等我影相,我唯有另外拿一盤去自拍😜
今次嘅雞翼我醃左兩晚...事實係...我唔記得左有包雞翼係雪櫃...所以味道超入味😋 大家都可以試試醃定兩晚後食呀👍
























材料:
雞翼 16隻
香茅 2支
檸檬葉 2片
蒜頭 5粒
青檸 1個

調味:
魚露 1湯匙
鹽 2茶匙
花雕酒 1湯匙
薑黃粉 1茶匙
生粉 2茶匙
糖 1湯匙
胡椒粉 適量

1. 香茅根部稍為敲碎,切小件;檸檬葉撕去中間的硬莖,切碎
2. 蒜頭略為切開,不用太細
3. 雞翼抹乾放入保鮮袋,加入香茅、檸檬葉、蒜頭和調味料,拌勻醃最少4小時或隔夜更入味
4. 平底鍋下少許油,雞翼盡量撇掉蒜頭和香茅,避免焦黑,中火將雞翼煎熟,煎至兩邊金黃
5. 上碟後加入少許青檸汁更提味

**如雞翼由冰箱取出,先要放室內回溫最少30分鐘

**如不用薑黃粉,可以改用咖哩粉代替,但咖哩粉普遍帶微辣,同時亦可省略,只是想令雞翼表面色澤更金黃


沒有留言:

張貼留言